مدیریت اطلاعات مرتبط با هر کلاس در ادوبی کانکت وب اینترفیس
ارسال توسط امین قاسم پور, آخرین تغییر توسط امین قاسم پور در 19 فروردین 1399 ساعت 01:33
|
برای مدیریت اطلاعات مرتبط با هر کلاس گام های زیر را به ترتیب دنبال کنید:
- وارد سامانه مودل شده و بر روی کلاس مورد نظر کلیک کنید.
- پس از آن بر روی دکمه ورد به کلاس کلیک کنید.
- منتظر بمانید تا Adobe Connect Application باز شود.
- از Adobe Connect Application و از بخش منوهای این اپلیکیشن بر روی Meeting کلیک کنید.
- از Meeting گزینه اول یعنی Manage Meeting Information را کلیک کنید.
- صبر کنید تا مرورگر شما را به به صفحه مورد نظر هدایت کند.
- چناچه هنگام ورود از شما نام کاربری و پسورد خواسته شد، در مرورگر فعلی یک تب جدید باز کرده و گام های ۱ تا ۵ را تکرار کنید.(به منظور جلوگیری از این مشکل همواره مرورگر پیشفرض سیستم را بر روی مرورگری قرار دهید که با آن به سامانه مودل متصل می شوید.)
|
(3 رای)
مفید بود مفید نبود
|