دانشنامه
 

برای ارسال تیکت در سامانه تیکتینگ دانشگاه صنعتی شیراز مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به آدرس ticket.sutech.ac.ir مراجعه فرمایید.
  2. چناچه عضو سیستم هستید(برای اساتید و کارمندان محترم) به سیستم لاگین کرده و گام بعدی را دنبال کنید. (دانشجویان گرامی نیازی به لاگین در سیستم ندارند.)
  3. مطابق شکل زیر بر روی گزینه «ایجاد تیکت جدید» کلیک نمایید.
  4. با کلیک بر روی گزینه فوق صفحه ای مطابق شکل زیر باز می باشد. در این صفحه بخش مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از آن بر روی دکمه «ادامه» کلیک نمایید.(دانشجویان گرامی چناچه در بخش آموزش مجازی مشکل دارند باید گزینه «آموزش مجازی» را انتخاب نمایند.)
  5. کلیک بر روی «دکمه ادامه» منجر به باز شدن صفحه ای به شکل زیر می شود. در این صفحه فیلد ها را به ترتیب زیر تکمیل نمایید:
    • نام و نام خانوادگی: نام و نام خانوادگی درخواست کننده را به صورت کامل وارد نمایید.(اگر در سیستم لاگین کرده اید، این گزینه برای شما نمایش داده نخواهد شد.)
    • ایمیل: یک ایمیل معتبر که از آن برای ارتباط با شما استفاده خواهد شد را وارد کنید.(اگر در سیستم لاگین کرده اید، این گزینه برای شما نمایش داده نخواهد شد.)
    • اولویت: اولویت را تغییر ندهید و آن را بر روی «کم» تنظیم کنید.
    • موضوع: عنوان مشکل خود را در چند کلمه بنویسد.
    • بدنه پیغام: شرح کامل تری از مشکل خود را در بدنه پیغام وارد نمایید.
  6. پس از درج موضوع و بدنه پیغام، سیستم به شکل هوشمند در «پایگاه دانش» خود جستجو کرده و در صورت یافتن راه حل مناسب آن را در بخش «پیشنهادات دانشنامه» با شما به اشتراک خواهد گذاشت. برا اینکه بتوانید «پیشنهادات دانشنامه» را مشاهده کنید، در صفحه فعلی به سمت پایین اسکرول کنید. «پیشنهادات دانشنامه» قالبی شبیه آن چه که در زیر آمده است دارد.

  7.  در صورتی که «پیشنهادات دانشنامه» جواب شما را در بر میگرد می توان از ادامه فرایند ارسال تیکت خودداری نمایید. در غیر این صورت مطابق شکل زیر فیلد ها را تکمیل کرده و تیکت خود را ارسال نمایید:
    • فایل های پیوست: اگر در ارسال تیکت نیاز به ارسال اطلاعات اضافه تری وجود دارد بر روی گزینه «افزودن فایل» کلیک کرده و فایل پیوست خود را ارسال نمایید.
    • حریم خصوصی و شرایط و قوانین: تیک این گزینه را حتما بزنید.
    •  تایید عبارت امنیتی: زبان کیبرد خود را حتما بر روی En تنظیم کنید و عبارت امنیتی خواسته شده را در وارد نمایید.(اگر در سیستم لاگین کرده اید، این گزینه برای شما نمایش داده نخواهد شد.)
    • ارسال: برای اتمام فرایند ارسال بر روی دکمه «ارسال» کلیک نمایید.
  8.  
  9. چناچه کلیه عملیات فوق را به درستی انجام داده باشید صفحه ای به صورت زیر برای شما نمایش داده خواهد شد که شرح کاملی از تیکت ارسالی شما می باشد.


    پس از این باید منتظر بمانید تا کارشناسان مرکز به شما پاسخ دهند.
    پاسخ ارسالی به شما از طریق ایمیلی که در بالا وارد کرده اید قابل پیگیری است.
    اساتید و کارمندان محترم علاوه بر ایمیل می توانند با لاگین به سیستم در بخش «تیکت های من» پاسخ های درج شده را مشاهده نمایند.
  10. پس از دریافت پاسخ از کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه و برطرف شدن مشکل پیش رو، لطفا در نظر سنجی نیز شرکت کرده و بسته به عملکرد کارمند مورد نظر نسبت به امتیاز دهی و ثبت نظر اقدام نمایید.
    برای این منظور یک لینک در خصوص شرکت در نظر سنجی، به ایمیل شما ارسال می گردد. با کلیک بر روی لینک موجود در ایمیل ارسال، شما به صفحه ای مشابه شکل زیر هدایت خواهید شد که در آن امکان ثبت نظر و امتیاز دهی وجود دارد. اطلاعات موجود در این صفحه را با توجه به موارد زیر تکمیل فرمایید:
    • رضایت کلی:  تعداد ستاره های کلیک شده(به رنگ آبی) می تواند نشان دهنده میزان رضایت شما نسبت به عملکرد کارمند مربوطه باشد.(تعداد ستاره آبی رنگ بیشتر برابر است با عملکرد بهتر)
    • نظرات: نظرات خود را بخش نظرات وارد کنید.
    • ارسال: بر روی دکمه ارسال کلیک کنید تا امتیاز و نظرات شما ارسال گرد.
      امتیاز و نظرات شما می تواند سهم به سزایی در بهبود کیفیت و عملکرد این مرکز داشته باشد.
      لازم به ذکر است که نظرات و امتیازات وارد شده توسط کارشناسان مربوطه قابل مشاهده نمی باشد. 
محبوب ترین مقالات 
 
جدیدترین مقالات 
 
سیستم پشتیبانی کایاکو ارائه توسط فراسیستم