دانشنامه: ادوبی کانکت
مدیریت اطلاعات مرتبط با هر کلاس در ادوبی کانکت وب اینترفیس
ارسال توسط امین قاسم پور, آخرین تغییر توسط امین قاسم پور در 19 فروردین 1399 ساعت 01:33

برای مدیریت اطلاعات مرتبط با هر کلاس گام های زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. وارد سامانه مودل شده و بر روی کلاس مورد نظر کلیک کنید.
  2. پس از آن بر روی دکمه ورد به کلاس کلیک کنید.
  3. منتظر بمانید تا Adobe Connect Application باز شود.
  4. از Adobe Connect Application و از بخش منوهای این اپلیکیشن بر روی Meeting کلیک کنید.
  5. از Meeting گزینه اول یعنی Manage Meeting Information را کلیک کنید.
  6. صبر کنید تا مرورگر شما را به به صفحه مورد نظر هدایت کند.
  7. چناچه هنگام ورود از شما نام کاربری و پسورد خواسته شد، در مرورگر فعلی یک تب جدید باز کرده و گام های ۱ تا ۵ را تکرار کنید.(به منظور جلوگیری از این مشکل همواره مرورگر پیشفرض سیستم را بر روی مرورگری قرار دهید که با آن به سامانه مودل متصل می شوید.)
(1 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
ارسال نظر جدید
 
 
نام کامل :
آدرس ایمیل :
متن نظر :