دانشنامه: ادوبی کانکت
چگونه می توان مشکل load نشدن نرم افزار adobe connect را برطرف نمود؟
ارسال توسط نگار بلاغی اینالو, آخرین تغییر توسط نگار بلاغی اینالو در 30 فروردین 1399 ساعت 17:47

گاهی مواقع هنگام ورود به کلاس یا پخش فیلم های آموزشی ضبط شده با این مشکل برخورد خواهید کرد که نرم افزار adobe connect به صورت کامل load نمی شود و در حالت loading باقی می ماند برای حل این مشکل باید cash و cookie های بروزر Internet Explorer را پاک کنید برای انجام این کار گامهای زیر را دنبال کنید:

  1. از قسمت strat ویندوز وارد قسمت run شوید.
  2. در پنجره run عبارت inetcpl.cpl  را وارد نموده و سپس ok کنید.
  3. پنجره مربوط به تنظیمات بروزر Internet Explorer باز می شود از تب General قسمت browsing history دکمه Delete را کلیک کنید.
  4. در این قسمت گزینه های History و cookies and website data و Temporary Internet files anf website filesرا تیک زده و سپس گزینه Delete را کلیک کنید تا history و cookie و Temporary بروزر پاک شود.سیستم را restartکنید و مجددا صفحه ورود به کلاس را باز نمائید.

(15 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
ارسال نظر جدید
 
 
نام کامل :
آدرس ایمیل :
متن نظر :
تأیید عبارت امنیتی 
 
لطفا متنی که در تصویر مشاهده می کنید را در کادر زیر وارد کنید (ما از این برای جلوگیری از ارسال خودکار استفاده می کنیم).

سیستم پشتیبانی کایاکو ارائه توسط فراسیستم