دانشنامه: عمومی
آموزش نحوه شرکت در جلسه مجازی دانشگاه صنعتی شیراز
ارسال توسط نگار بلاغی اینالو, آخرین تغییر توسط امین قاسم پور در 05 آذر 1399 ساعت 11:14

1-ابتدا از لینک زیر نرم افزار Adobe Connect Application for Desktop را دانلود کنید.


http://fs.sutech.ac.ir


2- بعد از دانلود ،نرم افزار را از حالت فشرده سازی خارج نمائید و نصب کنید.پنجره ای مطابق شکل زیر باز می شود.گزینه install را کلیک نمائید.

3-تیک گزینه create a desktop shortcut را فعال و سپس کلید exit را کلیک نمائید.

4- نرم افزار adobe connect نصب شده است از روی desktop نرم افزار را باز نمائید .پنجره ای مطابق شکل زیر باز می شود:

5- در قسمت Enter the Adobe Connect meeting, seminar or content URL to join آدرس el.sutech.ac.ir/hall را وارد نمائید و دکمه continue را کلیک کنید تا وارد جلسه شوید.

5- پنجره ای مطابق شکل زیر باز می شود،توجه نمائید اگر نام کاربری و رمز عبور از نرم افزار adobe connect را دارید از قسمت registered user نام کاربری و رمز را وارد نمائید در غیر اینصورت به صورت guest  وارد شوید و در قسمت name نام خانوادگی  را  وارد نمائید و سپس کلید enter room را کلیک نمائید تا وارد جلسه شوید.لازم به ذکر است برای تایپ حرف ی حتما باید از کلید shift+x استفاده نمائید.

7- پس از ورود به جلسه پنجره ای مطابق شکل زیر ظاهر می شود :تیک گزینه dont show this again را زده و علامت ضربدر بالای پنجره را کلیک نمائید.

8-اکنون شما وارد جلسه شده اید.

9- در قسمت chat امکان گفتگو به صورت تایپ برای شما وجود دارد ،در صورت استفاده از این قسمت برای تایپ حرف ی حتما باید از کلید shift+x استفاده نمائید.

 

 

(0 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
ارسال نظر جدید
 
 
نام کامل :
آدرس ایمیل :
متن نظر :
سیستم پشتیبانی کایاکو ارائه توسط فراسیستم