دانشنامه: عمومی
آموزش نحوه شرکت در جلسه مجازی دانشگاه صنعتی شیراز
ارسال توسط نگار بلاغی اینالو, آخرین تغییر توسط امین قاسم پور در 05 آذر 1399 ساعت 11:14

1-ابتدا از لینک زیر نرم افزار Adobe Connect Application for Desktop را دانلود کنید.


http://fs.sutech.ac.ir


2- بعد از دانلود ،نرم افزار را از حالت فشرده سازی خارج نمائید و نصب کنید.پنجره ای مطابق شکل زیر باز می شود.گزینه install را کلیک نمائید.

3-تیک گزینه create a desktop shortcut را فعال و سپس کلید exit را کلیک نمائید.

4- نرم افزار adobe connect نصب شده است از روی desktop نرم افزار را باز نمائید .پنجره ای مطابق شکل زیر باز می شود:

5- در قسمت Enter the Adobe Connect meeting, seminar or content URL to join آدرس el.sutech.ac.ir/hall را وارد نمائید و دکمه continue را کلیک کنید تا وارد جلسه شوید.

5- پنجره ای مطابق شکل زیر باز می شود،توجه نمائید اگر نام کاربری و رمز عبور از نرم افزار adobe connect را دارید از قسمت registered user نام کاربری و رمز را وارد نمائید در غیر اینصورت به صورت guest  وارد شوید و در قسمت name نام خانوادگی  را  وارد نمائید و سپس کلید enter room را کلیک نمائید تا وارد جلسه شوید.لازم به ذکر است برای تایپ حرف ی حتما باید از کلید shift+x استفاده نمائید.

7- پس از ورود به جلسه پنجره ای مطابق شکل زیر ظاهر می شود :تیک گزینه dont show this again را زده و علامت ضربدر بالای پنجره را کلیک نمائید.

8-اکنون شما وارد جلسه شده اید.

9- در قسمت chat امکان گفتگو به صورت تایپ برای شما وجود دارد ،در صورت استفاده از این قسمت برای تایپ حرف ی حتما باید از کلید shift+x استفاده نمائید.

 

 

(2 رای)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
ارسال نظر جدید
 
 
نام کامل :
آدرس ایمیل :
متن نظر :
تأیید عبارت امنیتی 
 
لطفا متنی که در تصویر مشاهده می کنید را در کادر زیر وارد کنید (ما از این برای جلوگیری از ارسال خودکار استفاده می کنیم).

سیستم پشتیبانی کایاکو ارائه توسط فراسیستم